ספורטיב
הצטרפו לקבוצה הוסף למועדפים שלח מייל
                 
צור קשר ספורטיבון חדר כושר חוגים ספינינג
 
 

חדר כושר

פעילות גופנית היא אורח חיים, לכן יש להקפיד על פעילות 3-4 פעמים בשבוע וכל אימון ימשך 30-60 דקות
האם יש משהו חשוב יותר מבריאות? ללא בריאות טובה החיים קשים יותר, כרוכים במגבלות ובדאגות וללא שמחת חיים.
אנשים לומדים להעריך את בריאותם רק כאשר היא חסרה.

לפעילות גופנית יש תרומה עצומה לאיכות החיים. היא מסייעת לנו לתפקד ביתר יעילות בחיי היום יום ומאפשרת לנו לעשות יותר
בפחות מאמץ. פעילות גופנית מחזקת את הגוף ומפתחת גוף חטוב ויפה.

פעילות גופנית משפרת את פעילותו התקינה של הלב, כלי הדם ומערכת הנשימה, משפרת את היציבה ומונעת כאבי גב.
כמו כן ישנה הפחתת עייפות ומתח, הפחתת חרדות ומחושים והגברת הביטחון העצמי.
הנאה ממרץ מוגבר ובתחושת הנאה מהיפה והטוב שבחיים = להיות בריא.

 

הוראות אימון בחדר כושר

* יש להתחיל את האימון בחימום של 10 דקות או על גבי הליכון או ריצה קלה.

* את אימון המשקולות הראשון יש לבצע במשקל נמוך אולם עם מספר סטים גדול יותר, בין 12-15 סטים עבור כל תרגיל.

* לשם הגדלת מסת השריר יש לחזור על התרגיל בין 6-12 חזרות.

* לשם כוח השריר (ללא הגדלת מסת השריר) יש לבצע בין 2-6 חזרות לתרגיל.

* יש לחזור על כל תרגיל בין 3-4 סטים באימון אחד. רצוי לשלב עבודה הן על קבוצת שריר גדולה ובמקביל על קבוצת שריר קטנה.

* עבור כל קבוצת שריר יש לעשות בין 3-4 תרגילים.

* במשך שבוע, רצוי לחזור על כל קבוצת שרירים פעמיים כולל בטן.
(בטן יש לבצע בתדירות של יום כן ויום לא מאחר וכל קבוצת שרירים זקוקה למנוחה)

* בסיום כל אימון, מומלץ לעשות גם פעילות אירובית למשך 30-40 דקות.

(ניתן לגוון בין סוגי פעילויות האירובי השונים סטפר, הליכון, סקי, אופניים ועוד)

 
 
 
 
 
 
דף הבית | אודותינו | ספינינג | חוגים | חדר כושר | גלריית תמונות | מאמרים | ספורטיב וידאו | דרושים | צור קשר